Tråkig start på året... och sushi!

Året har inte börjat så fantastiskt. Främst väldigt lite sömn för bebis är orolig på natten. Jag slutade nämligen amma helt nu så jag tror att det är därför. 
Och ja... Jag blev förkyld igår men åkte ändå iväg. Hade bokat sushi-restaurang och bio i Lund med Annie. Det är ju faktiskt en supermysig grej man inte vill avboka för lite förkylning. Vi åt massa god sushi, drack prosecco och hade det jättetrevligt. Sen nya star wars på bio som jag måste smälta innan jag kan ge en recension. Men star wars är alltid coolt.

Idag dock... Idag vaknade jag megaförkyld och när bebis för en gångs skull sov bra i sin egen säng inatt sov jag sämst. 
Och vi som skulle göra roliga saker sista helgen innan jag börjar jobba... Hoppas jag blir pigg snabbt nu.





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0