Hej igen på er

Skrev sist att jag börjat jobba och japp, med besked. Och det är roligt! Men mycket och därmed mycker i huvudet så därför inget på bloggen just nu.
Har behövt vila och lägga tiden på jobbet och när jag kommer hem, på familjen. Inte på telefonen. 

Men nu en känns det som det börjar ta form denna nya version av livet. Jag på jobbet och Marcus hemma med Nicole. Det grejar vi galant.

Sen sist då. Nicole har hunnit fylla 1 år och vi hade ett så mysigt kalas. Jag har varit ute och dansat med kompisar för första gången och spenderat en natt på hotell utan barn. Och det gick bra. I övrigt lever vi som vanligt och träffar vänner, familj och myser tillsammans vi 3, min familj. Livet har vara börjat.








Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0