Göteborgsweekend

Vi har haft en sån härlig helg! Verkligen precis en sån helg vi behövde nu när man lätt blir inne på grund av höstvädret.

Fredag var en av mina bästisar Annie här så vi käkade alla tillsammans och när Marcus drog på handboll la jag mini och vi kunde kolla på film och Idol. Tyvärr var filmen (Aquaman) inte fantastisk men ja, nu har vi sett den. Plus för bra huvudroll i alla fall.

Lördag åkte lilla familjen på roadtrip till Kungsbacka för att kalasa för min kusin Wille. Min allra bästa 5-åring. Supertrevligt att träffa alla där och framför allt Wille då såklart. Han är ju världens gulligaste mot Nicole med. Efter kalaset åkte vi och checkade in på vårt hotell och tog spårvagnen in till Gbg och Halloween på Liseberg. SÅ BRA DE GÖR DET! Jag älskar ju Halloween och det var en drömkväll med sovande bebis i vagnen (hon vaknar inte av något i sin vagn) då vi kunde gå och göra allt vi ville på Liseberg. 




Söndag vaknade vi ju lyxigt nog på hotellet och fick äta en smarrig hotellfrukost. Svårslaget med hotellfrukost! Vi åkte hemåt och på vägen tog vi Ullared och handlade på oss lite vi behövde. Ja faktiskt bara sånt vi behövde. Jag är inget fan av onödig konsumtion (eller jag försöker bli bättre) men att köpa saker jag behöver billigt är inte fel! Sen är det trångt och så men att vara där med lilla familjen och äta och fika är banne mig trevligt ändå.







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0