Doplördag

I lördags fick jag för första gången lite längtan tillbaka till jobbet. Jo för jag fick döpa våra vänners lilla dotter Mila och så roligt det var! Visst, jag älskar att få spendera mina dagar med min lilla favoritmänniska men det är banne mig roligt att döpa barn!

Allt gick som smort, Mila var lite ledsen inför själva dopstunden som de flesta bebisar är och efter kalasade vi alla med smörrebröd och smörgåstårta. Ja såklart, Mila är ju halvdansk så svenskt och danskt kalas var ju så givet. Haha.

Nicole däremot var väldigt arg för att mamma var framme i kyrkan och pratade och hon satt längst bak långt ifrån mig... det var ju mitt i både mat och sovtid. Men det gick ändå. Marcus fick gå ut med henne emellanåt och jag är förvånad hur bra det gick att fokusera.





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0