Inför sista jobbveckan

Kan inte fatta att detta är min sista jobbvecka. Eller jo lite, magen är ju ständigt hård och spänd och det känns som bebis ska försöka bryta sig ut genom huden ibland...(bara för att jag skrev det så tröck ungen ut en fot eller något superhårt mot huden). 
Men vi är TUNGA nu så det känns lagom att gå hem. Har lite smått börjat preppa matlådor och smoothiepåsar att ha i frysen med. Såna att lätt kunna ta fram sen när bebis kommit.

Och nu denna sista tiden peppar vi kroppen med massa gottiga saker med fibrer, vitaminer, antioxidanter och sånt så den ska ha bästa möjlighet att återhämta sig efter snittet. Mums! Vi behöver all energi vi kan få nu. Haha.

Men innan jag går hem är det två prästdagar i Lund så alla ca 400 präster i stiftet kommer! Och sen sleepover i Lund hos Rebban. Ska bli så mysigt! Och en sista arbetsdag i Eslöv ska jag hinna med på fredag också. Än hänger jag inte in prästskjortorna i garderoben.✌







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0