Gravidfotografering och sista mässan

Min helg har varit precis lagom fartfylld. Orkar inte heldagar mer så vi försöker hålla lagom tempo.

Lördag hade vi bokat en gravidfotografering. Vill så gärna föreviga kulan i fina bilder med oss alla 3 på. Så duktiga Flisan kom till Eslöv och vi hämtade upp henne för att köra till mitt favvoställe här i stan. Tyvärr var ju vädret sämst... där är drömmigt fint annars när solen lyser. Det blev inte som vi tänkt oss men faktiskt sjukt coolt ändå. Det vart ju dimma och skitbra ljus när det var molnigt så det blev bara annorlunda och jag är så nöjd. Helt klart värt att stå ute i superkallt, blåsigt och duggregn i januari för att få fina bilder. Nöjda, en aning kalla och glada for vi hem och fortsatte fotograferingen där (såklart efter vi fikat lite te och semlor). Var dock helt slut när Flisan åkte hem så vi beställde bara pizza och Annie kom över en sväng för filmkväll. La mig hyfsat tidigt för jag skulle jobba dagen efter. 

Här kommer en sneak peak på några oredigerade bilder vi fick tidigt...



Söndag åkte jag till Veberöd för att hålla min sista mässa som pastorsadjukt där. Den 21:a har redan ett år gått (!!!). Det blev en bra mässa och trevligt fika efter. Så nu jobbar jag bara veckan ut och tackas av på söndag. Sen bär det av mot Eslövs pastorat till bebis behagar komma.


Efter tog jag det lugnt hemma och slog på kalops på spisen. Resten av Ekbergs var hos Marcus lillebror och fixade i hans nya lägenhet. Sen kom alla hit och käkade söndagsmiddag ihop. Nu: semlor och kaffe (+handboll verkar det som... suck, denna sportfamilj 😉).







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0