Trötta mellandagar

Vi är trötta här hemma och mini här dragit på sig någon slags snuva igen så näsan rinner. Suck. Det tar mycket på en liten bebis att fira jul och vara iväg.

Första dagen vi kom hem från Karlskrona fick Nicole hänga med farmor och Marcus och jag gick på hockey, bara vi 2. Jag hann tillochmed gå en runda på emporia och dricka kaffe ensam innan! Minns inte när det hände senast. Tyvärr gick det inge bra i derbyt MIF-Rögle men vi kom i alla fall hem med pizza till en glad Nicole + farmor och farfar. Pizza och tv-kväll tillsammans kan lindra mycket.

Igår gjorde vi inte ett dugg utom att gå en lång runda och kolla en film när mini somnat. Idag likadant fast vi svängde inom Marcus farmor och fikade och jag fick mig en cykel av henne. Så tacksam över det nu när jag börjar jobba om en vecka. Men vi fortsätter dagen med att bara kolla film hemma och ladda upp inför nyår imorgon!






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0