Slut på energin

Idag har varit bara för mycket. Nicole sov sämst så vi var vakna mellan 02-04 och sen var det bara bök resten. Hela dagen har hon varit gnällig och kläning jag hade inget tålamod till att börja med idag. Man fyller ju inte precis på energi såna här nätter. Och så är Marcus iväg hela dagen och kvällen på det. Så jag släppte alla dagens ambitioner och lät henne vara i famnen mesta av dagen trots att det inte är särskilt lätt när man måste fixa maten eller gå på toa... Vi gick bara ut för att få lite luft och passade på att gunga.

Suck. Nu har jag gnällt av mig. Imorgon börjar Marcus ledighet och snart är det jul och vi är omringade av folk som mer än gärna vill underhålla och hjälpa till med Nicole. Det blir bättre än idag. 

Min älskade envisa unge




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0