Sen sist då...

Torsdag var vi hos Frida i mammagruppen och julfikade och lekte med de andra bebisarna. Marcus iväg på kvällen så när Nicole somnar fick jag kolla klart Outlander. Spännande med säsong 5 snart!

Fredag var en lugn dag för oss. Bara babysim och fredagsmys med pappan när han kom hem. Fredagar gör vi ofta inte så mycket faktiskt och det är vi så nöjda med.

Lördag åkte hela familjen till Kristianstad för att träffa mitt pluggäng hos familjen Mattson. Och mums säger jag bara för vi blev bjudna på både sushi och smarrig julfika och pratade bort en massa trevlig tid. Sen till kvällen kollade Marcus och jag på Love Actually (älskar julfilmer i december).


Idag är det söndag och vi har varit hos svärisarna hela dagen. Våfflor, lussekattbak och såklart ännu mer mat. Perfekt julig söndag och Nicole trivs så här hos sin farmor och farfar.






Glad andra advent på er!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0