Julsånger, jullunch och julshopping

Vi har haft några juliga dagar på senaste ska ni veta. 

Igår var Nicole och jag på sista babysången för terminen och sjöng julsånger. Fast jag fick sitta själv och sjunga där i ringen för Nicole bara kryper runt nu och snicksnackar med alla andra. Men så glad jag är att hon är trygg nog att våga sig iväg och att hon tycker om sångstunderna så mycket.
När sångstunden var slut bjöds det på jullunch för de som ville så vi, 2 mammor + 2 bebisar till och mååånga pensionärer var där. Ni kan ju gissa hur populära bebisarna var i det gänget. Extremt.
På eftermiddagen hämtade vi vår bästa Leo, käkade hemgjord pizza och drack massa julmust (jag och Leo alltså, inte mini). Alltid trevligt att hänga med Leo.

Idag är det torsdag och vid lunch hämtade vi upp (Nicoles) farmor och åkte till Nova Lund. Smarrig lunch, jag fick lite egentid och klippa mig och sen julklappsshopping. Såklart hann vi med en fika innan vi åkte hem med.


Lilla drottningen på tomtens stol på Nova. Svårt att hålla benen stilla bara.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0