Julafton

Vilken jul vi hade! Mycket av allt känns det som. Men bäst var att vi fick fira med både Marcus och min mamma-familj. Och såklart släkt med. Älskar att Nicole fick ha så många som älskar henne på samma plats sin första jul. 

På morgonen åt vi frukost till Musse Pigg och hans vänner firar jul, det är tradition hos oss. Och mini fick såklart öppna en julklapp från granen (också tradition) vilket hon var mycket nöjd med. På eftermiddagen drog vi till vårt julfirande hos svärisarna allihop. Mamma med familj hade ju sovit över hos oss. Där fikade vi, kollade Kalle, natta bebis som vägrade sova, åt julbord med avbrott för natrning som gick igenom och sen kom tomten! Nicole var ganska avvaktande och skrek när hon fick sitta i tomtens knä med mig. Ingen hit. Det var däremot snöret på julklapparna som hon hade roligt med länge. Men det blir mycket för en bebis såna här dagar och hon var uppe ända till 10... well. Vi fortsatte i alla fall med gröt och gotte innan bebis skulle sova och när hon somnat var det dags för julklappsspel. Så mycket tror jag inte att jag skrattat på länge! Det var stölder hit och dit och hämndaktioner. Sen när vi öppnade paketen vart det kebabrullar, musfällor och förkläden med bröst. Haha! Och bra grejer med såklart. Efter åt vi lite mer gotte innan vi drog hem och däckade allihop.

En fantastisk första jul för vår lilla Nicole.








Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0