Jag är tillbaka! Eller ska försöka i alla fall...

Nej nu ska jag verkligen försöka komma tillbaka här och skriva. Tänk så tråkigt att nu har jag massa jag inte kan titta tillbaka på. Blä.
Men jag sitter inte med mobilen när Nicole är vaken (om hon inte leker med någon annan vuxen) och sen är det inte så mycket tid över. Men jag ska bli bättre på att blogga på kvällen när hon lagt sig. 

Som nu. Idag har vi varit i Stehag på babysång som vi är varje onsdag. Nicole ÄLSKAR det. Hon älskar att vara bland andra, särskilt barn. Hon älskar också att sjunga, fika och leka i lekrummet efter. Perfekt för oss båda då jag med får fika och prata med vuxna. Haha. Och våra vänner Frida och Ville från mammagruppen var också där. Kul!

Eftermiddag blev en sovstund för mini medan jag städade och fixade lite. Käk när hon vaknat och sen en sväng för ärenden på stan; erikshjälpen, hämta paket på Lindex, m.m.

När Marcus kom hem slog vi på julmusik, tog på oss tomteluvor och julpyntade här hemma. Vad jag gillar julen och så kul med Nicoles första jul! 








Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0