Sen sist då...

Marcus målar på spjälsängen om kvällarna och jag fixar med annat. 

Jobbet har varit en extra trevlig vecka. Babyträff med sång och fika (som alla onsdagar men jag hinner inte alltid vara med). Sen har jag förberett inför allahelgona en del eftersom jag ska ha minnesgudstjänsten på söndag.


Torsdag åkte jag till Malmö efter jobbet för att träffa Flisan. Vi käkade asiatisk buffé och snackade en massa +bokade in en gravidfotografering i januari. Hon är duktig på sånt där.

Fredag tog jag lite sovmorgon eftersom jag skulle kvällsjobba. Så väl på jobbet sen fixade vi fika, plockade fram lite och sen satte vi oss o vapenhuset i kyrkan, jag och kyrkoherden Patrik. Nu när det är allhelgonahelgen har vi präster/diakon på plats i kyrkorna så de som är på kyrkogården och tänder ljus ska kunna komma in på lite fika och en pratstund om de vill och behöver. Och så fint vaktmästarna gjort där inne med blommor och ljus! Så det blev en mysig kväll med många fina samtal.
Efter jobbet körde jag hem till Pontus och Alex där Marcus redan var och vi åt plockmat och kollade idol tillsammans. Perfekt fredagskväll.






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0