Sånt jag saknar...

...att inte snarka. Varken på natten eller de där små snarkljuden som kan komma även i vaket tillstånd.

...att inte ha ont i ryggen.

...att kunna röra mig fritt och plocka upp saker från marken utan problem.

...att kunna sova hur jag vill.

...att inte flåsa så saker flyger när jag är mätt.

...att vara en pigg människa med energi! Minns inte hur det känns faktiskt. Kan däremot bli rastlös och uttråkad.

...min kläder och att få piffa mig och känna mig sådär festligt snygg.

...att få ha mina vigselringar. Pallar inte ha dom på ett halsband så de ligger bara hemma. Uää.

... att käka rött kött, mögelost med kex och ta ett glas rödvin en fredagskväll.


Men det är värt att behöva sakna allt detta för bebis såklart ❤




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0