Vi drog till Gotland!

Efter 2 nätter i Karlskrona tog Marcus och jag med lillasyster och åkte mot Oskarshamn 07 på morgonen. Frukost på vägen och sedan i lagom tid till en fullbokad gotlandsfärja. Allt gick dock smidigt och på båten fast vi var många. Käk och kanske jag slumrade till en stund (hehe, fortfarande väldigt trött). 

Väl framme handlade vi, gav McDonalds till den kräsna ungen och sen mot vår stuga en bit utanför Visby. Mysigt att bo på landet och stugan var helt ok. Inte som förväntat kanske med inredning från typ 1800-talet men definitivt mysigt. Första kvällen tog vi det bara lugnt och lagade mat ihop och spelade spel.



Igår åkte vi 3 på en heldag på tofta strand och bara solade, badade och käkade som man gör på en semester i lugn och ro. Kul med vågorna med. Kvällen vart det mat och sitta ute i trädgården tills solen gick ner. En annan lägger sig dock ganska tidigt nu så orkade inte alls vara uppe tills mamma och Niklas kom inatt. 

Men nu är alla här så jag ska nog upp och fixa frukost så vi kan sitta ute (jag vaknar ju först och lägger mig först...). Fatta lyxen att äta i en trädgård för oss som bor i lägenhet. 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0