Plötsligt i Sthlm

Ja Marcus hade hajpat att jag skulle iväg helgen innan min födelsedag och tillslut kom helgen. Så jag fick packa och hoppa på ett tåg vilket var MOT STOCKHOLM! Och inte nog med det för jag fick massa gott på tåget och när vi var framme hoppade min bästa Elin fram också. För där skulle vi sova och spendera hela helgen med Elin och Fredrik. Alltså glädjen. Under kvällen gick vi ut och spelade shuffle board, bokade ett kareokerum och sjöng tills vi sedan gick och köpte nattfalafel. Mums!


Dagen efter gick vi ut på stan för brunch och möttes där av Rebban och Petter! Haha dumma jag fattade ju inte att detta inte var en slump. Hehe. Men vi åt megagod lunch och snackade allihop tills vi fick dra vidare. Rebban och Petter mot ett bröllop och vi andra mot tekniska museet. Och Ja, det gillade vi! Sedan åt vi den bästa sushin ever på Raw innan Marcus och jag skulle mot Friends Arena för att se Volbeat. Åh vad bra det vart. Älskar Volbeat. Men det slutade sent så jag kröp sedan ner i min mysiga sovsoffa och Marcus på sin madrass. Haha.

Söndagen hade vi ställt klockan för på Tv:n vart det viktiga saker! Vår vän Petter skulle ju nämligen spela på nyhetsmorgon på tv4 så det fick vi inte missa. Bra vart han, lugn och så himlans skicklig. Coolt.
Sedan åt vi en stor frukost ihop som Fredrik lagat och Marcus och jag begav oss in mot drottninggatan för att turista och klart kollade vi slottet, livrustkammaren och senare kom E och F och vi kikade in i domkyrkan Elin ska vigas i sen. Åh ❤. Därefter käk, kära hejdån och hemfärd.

Vilken helg med de personer jag saknar så mycket! Tur att Sthlm inte är världens ände.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0