Besök på framtida jobbet

Igår vart jag superladdad för jag skulle köra till Veberöd och träffa min handledare det kommande året och hälsa på arbetsplatsen. Så tog en lugn förmiddag, fixade ärenden i Eslöv och lämnade tatueringsmallar och sen drog jag!


Trots vår jäkla bil som bråkar tog jag mig ändå hyfsat smidigt dit lite tidigare för att kunna spana lite i "byn"? "Orten"? Lite förvirrat med det där vad det klassas som. Men mysigt ställe i alla fall. Så jag promenerade runt lite innan det var tid att käka lunch med Patrik, min handledare. Den visade han mig runt och vi pratade massor. Åh det ska bli så himlans spännande! Det kändes så rätt där och jag är så redo att börja jobba. Längtar.

Ja några vidare bilder vart det ju inte läge att ta / glömde tas men fick en mysig Veberödsbild i alla fall.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0