Skolan förra veckan...

... var mer spännande än vanligt faktiskt. På måndagen kom ett par som jobbade som fängelsepastorer i Afrika. De jobbade med förlåtelse på ett helt nytt sätt bland fångar och det var superspännande att höra om.


Onsdagen hade vi en heldag med studenterna från socialhögskolan och fick jobba i grupper med hur vi hade löst ett case och hur vi kunde jobba tillsammans. Sjukt intressant och så mycket vi lärde oss om varandra. Önskar vi hade fått jobba så här med typ polis och andra som vi antagligen kommer komma i kontakt med senare ändå.

Och utanför skolan (men ändå tillhörande allt det prästerliga) var jag och provade mer till min kartan som sömmerska håller på med. Vårt festplagg som vi ska ha på prästvigningen. Så spännande!

Kaftan från förr

En sån här ska jag ha typ

Jag i kaftanskjorta 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0