Kalashelg i Karlskrona

I fredags åkte Rebban, Petter, Marcus och jag till Karlskrona tillsammans för att bo över hos min mamma. Så vi tog en lugn fredag med te-mys och bad i jacuzzin. I alla fall jag och Rebban (våra mån var tråkiga) så vi fick båda, dricks bubbel och prata bort kvällen där. Mys!


Lördagen åt vi frukostbuffé ihop (bäst att sova hos mamma och få go-frulle med nybakta scones). Sen för vi för att hämta Marike vid tåget och ha ska allt vi behövde till kvällen. Ja anledningen till att vi åkte var ju för att vi bjudit in några vänner för 74-årskalas. Ja det var vad vi 3 fyllde ihop nu under hösten. Och ser blev en supertrevlig kväll med pizzaslices, spel och vänner.

På söndagen skickade vi hem våra män på tåget och tog en roadtrip runt Karlskrona, Marike, Rebban och jag. Vi körde runt på de ställen jag växt upp och fick uppleva bla ett vackert Sturkö och Tjurkö i höstsolen. På kvällen hade vi filmkväll med min familj och hann se två disneyfilmer tillochmed. Hehe alla älskar Disney, fast den yngsta av oss var 13. 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0