Från sol till skrutt

Igår var det finns väder och sol. Så bra jag mådde och så pigg jag kände mig! Jag vart tillochmed ute och gick 1,5 timme på eftermiddagen. Sen satt jag med min kompis Johan på balkongen resten av soltimmarna. Spenderade kvällen i svärföräldrarnas uterum med pizza.


Men idag då...! Idag känner jag mig så skruttig och förkyld. Yyl. Skulle vart effektiv och förbereda VFU-grejer idag men orkade inte. Har legat på soffan och kollat på dokumentär och tv istället... urkass.  Skulle dessutom yogat, sorgen att missa det.

Men den här dokumentären, Fed up hette den. Skitbra. Kolla! Handlar om matens och sockrets påverkan (kort sammanfattat).

Nu ska jag fortsätta spendera kvällen i soffan. 

Skriv inläggstext 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0