Midsommarhelgen

Kl 09 utrymme vårt lilla midsommarkollektiv från Beas hus. Marcus och jag for då iväg på liten roadtrip på egen hand. Vi köpte frukost och åt i bilen, åkte rodel i skogen (sjukt läskigt men också kul), stannade i Borås och gick runt i regnet. Sen satte vi siktet på Kungsbacka för att hälsa på och sova över hos min farbror och mysa med min lille kusin. Super mysig kväll med pizza, lekparken och film.


På söndagen skulle Marcus och jag på coldplay så vi vinkade av Wille som skulle på kalas (kalaskungen här nere på bild). Sen åkte vi och spanade lite på kungsmässan, åt på Ikea och sen till Göteborg. När vi ändå parkerade på Liseberg tyckte vi att vi kunde lika gärna gå in där och köra lite 5-kamp och käka. Kul! Sen mot Ullevi och Coldplay! Det enda vara bara... ösregnet... Skojar inte. Det höll på i 2 timmar och bara regnade galet mycket. Men när coldplay började höll det sig hyfsat ändå. 

Mysig konsert och så kul att få gå på den med Marcus. Coldplay är bra men är väl vän vid lite ösigare tempo. Men jag gillade att! Showen var ju dessutom fantastisk med all konfetti och raketer och grejer!

Kl 01 för vi hemåt och köpte nattamat, godis och Redbull för att hålla oss uppe. Vi fulsjöng, skrattade och pausade ihop. Hemma 03.30.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0