Bridezilla

Detta är en så konstig grej. Jag är inte alls tjejen som drömde om att gifta mig. Ett tag vart jag tillochmed emot det här med att gifta sig (typ i tidig tonår) och jag har inte antagit att det var något jag skulle göra. Är dessutom uppväxt med en pappa som bojkottar allt med bröllop. Men någonstans på vägen ändrade jag mig uppenbarligen! För jag vill verkligen gifta mig med Marcus, det var tillochmed jag som tog upp att vi kanske skulle göra det. Han sa ja, puh! 


Men nu har jag verkligen gått in för bröllopsplaneringen helhjärtat... jag lever med det nästan. Planerar varje dag och håller mig till mitt schema för att inte bli för stressad i slutet. Lyssnar dessutom på brollopspodden varje dag och har ju som sagt börjar kolla på say yes to the dress. Men vet ni vad... det är mycket, men jag gillar det! Jag driver ju dessutom min bröllopsinstagram 1juli2017 så att alla som vill ska kunna följa planeringen  (och för att de som inte vill ska slippa det på min vanliga insta).

Men mitt nyårslöfte är att inte bli en bridezilla, alltså att inte bli förbannad när det gäller bröllpsgrejer eller att sluta fokusera på det viktiga: att jag ska gifta mig med Marcus. Men det går mestadels bra 😉

Kul är det ju i alla fall allt det här! 

Lite bröllops-inspo-bilder bjuder jag på med 😁




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0