Lillejul

Marcus och jag började dagen med en lång, skön sovmorgon innan vi gav oss ner för att köpa lyxfrukost. Så vi åt och kollade på min favoritjulfilm som jag kollat på sen många år: Musse och hans vänner firar jul. Åh. Disney i mitt hjärta. Resten av dagen fixade vi lite, packade ner julklapparna, kollade Astrid Lindgrens jul, packade och gjorde oss iordning. Sen bar det av till svärföräldrarna för uppesittarkväll! Nu sitter vi här, mätta och har precis spelat bingo. Och yes jag fick ändå in en liten vinst. Så nu ska vi bara fortsätta mysa med familjen Ekberg, Marcus farmor och gammelmormor. Vi ska dessutom sova över här till julafton.


Himlans trevlig uppesittarkväll detta. 
Och ja, denna dagen sparar jag i mitt minne som lite extra speciell. ♡




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0