Konfaläger, Lördag och söndag

Lördagen började tidigt efter alldeles för lite sömn med en andakt där jag spelade och sjöng Zombie. Sen gick vi på det tunga ämnet mobbing. Vidare hade vi lekar, mat, tema trosbekännelse och sen övning och idéer inför redovisning på konfadagen. Självklart hade vi kul kvällsaktiviteter med och t-rex incidenter över tacos. Haha! 

Allt avslutades med en upplevelsevandring för konfirmanderna längs Åhus strand och genom skogen i mörkret och under den stjärnklart himlen. Dock innebar det för mig på sista stationen att stå ensam i skogen i en timme. 😂 Kallt som attan vart det och det enda sällskap jag hade under min ensamma timme var två katter som dissade mig. Haha. Allt avslutades med andakt vid ca 00.30.

Söndagen vakande jag i ett ryck (dreglade) av något ljud. Hade glömt ställa larmet och vaknade mitt i en knäpp dröm om hur Maria inte lätt mig vara kvar som konfaledare för att jag sa till en konfirmand att hans farmor var lame. 😂 Så jag vaknade skitarg och insåg att mina drömmar är helt knäppa...

Stackars Maria. Haha.
Men dagen började även denna med andakt och sen jobb med redovisning innan slutstädning av rum. Efter gick vi alla tillsammans och hade mässa på väg ner till stranden där det avslutades med nattvard. Det är så himlans fint att sitta och kolla ut över havet. Älskar det. Tillochmed öshaglet var ganska mys där vi satt på stranden tillsammans allihop och lyssnade på Hannes som spelade.
Gruppfoto, mat och sen hem. Så kul jag har haft. Så mycket jag skrattat ihop med människor. Vissa känslor är såna man bara för på såna här läger. Tack alla som gjorde det så bra.





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0