Stockholm

I torsdags tog vi snälltåget till huvudstaden för att hälsa på Elin och Fredrik som nyss flytatt dit. Elin min fina plugg-kompis som kommer lämna ett stort tomrum nu när terminen i lund börjar utan henne! Men vi fick ju hänga massa o helgen!
 
Så i torsdags gick jag, Elin och Marcus på stan, åt smarrig Italiensk mat och när Fredrik kom hem gick vi till Roq och spelade biljard, dart och pingis största delen av natten.
 
Fredagen sov vi länge, åt frukost på balkongen och tog en lugn dag med promenader och lunch på tidernas mysigaste konditori! Sen tog vi en tur till gröna lund och efter ut på lite olika ställen (såg en av The Hellacopters basister där!).
 
Lördag skulle E och F ordna inflyttningsfest så Marcus och jag gick på stan där vi täffade min gamla SRF-vän Mirja och fikade. Sen stankik där jag lyckades göra min enda shopping på 5 min innan Rebban mötte upp oss. Så vi drog alla till Elins, fixade oss, käk och sen inflyttningsfest!! Trevligt med massa folk och massa utgång. Tydligen vart Alexander Skarsgård på damma klubb men jag lyckades inte se honom (trots att Elin och jag letade, sorgen).
 
Söndag tog bara hela dagen att åka hem (fy fan för den åksjukeresan!).
 
Men nu är vi hemma och det är faktiskt sjukt skönt! Laddar inför skolstart.
 
Tyvärr är jag sämst på att ta bilder så har inga 😢 sry peepz.
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0