Pilgrimsvandring

Sha! Idag har jag pilgrimsvandrat med konfirmanderna och ledarna i lunds domkyrka (alltså dom 24 äventyrens konfirmation). Det blev ju ingen lång vandring eller så men ändå en vandring +fika. Vädret höll sig i alla fall ifrån regn och blåst och jag fick gå med vandringsstav dessutom, WOHOO! Fick även superfina WELOCOME band som vi pärlat. Såna här kommer inom en framtid säljas av domkyrkan och pengarna går till Svenska Kyrkans arbete för att hjälpa flyktingar. Så stöter ni på dom här så köp ett. Jättefina men framförallt kan dom göra något för någon.
 

 
Nu sitter jag hemma i min KHk-tröja och leopard-mystofflor och ska kolla på True Blood hela kvällen. Har mycket att ta igen där för jag slutade efter säsong 6, varför vet jag inte alls!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0