Sweden Rock-vecka

Älskar när det inte är hela jobbveckor och vi får mer tid med Marcus. 

Förra veckan hann vi med både en jättetrevlig fikaträff med mammagruppen, examen för SKUI, student för en familjevän till Marcus (kände mig som 100 år när vi satt långt ifrån ungdomsbordet med vår bebis... och Nicole och jag gick hem först), bada på badet här i Eslöv och träffa Sally innan vi åkte till Karlskrona. 




Ja det var bara det lilla innan vi lämnade bebis hemma hos min mamma och syster för att åka på Sweden Rock Festival! Min årliga tradition sen jag var 12 år. Var där förra året när jag var precis nygravid också så ger inte vika så lätt. Och någon gång måste vi lämna henne för första gången. Vemodigt var det med det gick bra ändå. Och det var tillochmed mysigt när hon vaknade och ville amma 03, bara för att jag saknat henne. Ja vi körde bara fram och tillbaka för dagen så var hemma vid 02 igen.
Festivalen var bra och det var kul att se Thunder Mother, ZZ Top, KISS och många fler! Älskar det där stället!


Resten av helgen tog vi lugnt i Karlskrona med familjerna. Linnea och jag hann med en fika, bara vi systrar och vädret var fint utom en runda spöregn när vi var ute. Sommar i Karlskrona = ❤.







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0