The Dirt

Alla som känner mig vet att jag älskar Mötley Crüe och Nikki Sixx. Så jag var såklart stenpepp på att se filmen The Dirt som släpptes nu på Netflix (läste boken för många år sedan). 

Recension: jag vet inte... 
Definitivt sämre än boken men kan man ens begära att det inte ska vara så? Alldeles för ihoptryckt och massa viktigt missat. Dålig budget så lite B-film över det hela. Vissa saker framstår som mer töntiga på film... Samtidigt blir vissa saker mer levande på film, den var rolig, bra skådisar, vissa inte allt för lika de riktiga men ändå bra. Och framför allt kul att uppleva Mötley Crüe. Bandet har ju vart medproducenter. Blev lite sådär nykär i dem och musiken igen vilket jag behövde. Och jäkla kul att de släppte nya låtar till filmsläppet!

Såååå jag vet inte. Helt ok rulle antar jag. Kunde gjorts bättre, kunde vart sämre. Kul att Mötley blev lite inne igen.





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0