Och så blev det kallt...

Veckan började så härligt! Mini och jag promenerade och när hon sov här jag hängt så mycket jag kan på balkongen. Jag älskar vår stora balkong. Där är jag fri! Där kan jag slappna av med en kopp te och en mama-tidning (min bästa läsning just nu).

Men i igår (onsdag) blev det ju typ kallt... kom tillochmed snö! Uäää. Jag är så redo för vår så nu får det ge sig och bli varmt igen.

Idag var det i alla fall lite gött i solen och vi tog en megapromenad på 1,5 timme. Tillslut blev dock bebisen uttråkad så hon pallar bara en timme där fast hon sover största delen.

Igår var vi dessutom på bvc och hon växer allt. 57,5 cm lång och 5 kg. Så stor! Min lilla bebis som inte är lika liten längre. Nu kan man jamen nästan umgås med henne och hon ler stort när vi sjunger eller gör vissa ljud. Vi pratar och umgås på dagarna och det är verkligen livet. På kvällen får hon mysa massa med sin pappa.

Dessutom fick vi veta att Nicole har fått en liten syssling på min sida igen. Så roligt! En liten pojke till som hon ska få träffa senast i sommar. Nicole kommer väl se gigantisk ut bredvid den lille. Haha. Min runda, goa tjej.






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0