Finfin helg

Denna helgen har varit riktigt bra👌.

Fredagen vart Marcus pĂ„ firmafest och jag Ă„kte in till Malmö för en helkvĂ€ll med min bff Leo. Det blev gott kĂ€k, vin, snack, film och bĂ€ra sĂ„dĂ€r dĂ„ hade kvĂ€llen gĂ„tt och jag behövde ta sista tĂ„get hem. VĂ€lbehövligt Ă„terseende helt enkelt.


Lördagen vaknade jag före den trötta party-mannen (inte sÄ konstigt för visso) och vart riktigt sugen pÄ helgfrukost! SÄ det blev frukostpannkakor pÄ sÀngen ihop medan vi kollade pÄ tv. Vi har ju ÀndÄ inget soffbord sÄ sÀngen Àr ju lika bra dÄ. Haha.
Sen skulle vi pÄ varsit hÄll igen. Han pÄ handboll och jag hen till grannen Alex för en myskvÀll med plockmat.


Söndag hade vi bokat shopping och hockey med svĂ€rförĂ€ldrarna. Shoppingen blev inte sĂ„ mycket men Malmö vann och jag fick med mig en skĂ€rbrĂ€da i trĂ€ hem (och klart ett besök pĂ„ froyo-stĂ€llet). Sedan hem till Eslöv och lika gott kĂ€k som vanligt, myskvĂ€ll och godis. Drömmigt! 






Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0