Tyskland med tyska och slovskiska präster

Befinner mig just nu i Tyskland med gänget jag prästvigdes med på fortbildning i ekumenik kan man säga. Vi hänger med Lutherska snart-präster från Tyskland och Slovakien hela dagarna och har seminarium och annat. De är himlans trevliga. Men ja det tar på krafterna att vara social hela tiden känner jag. Vi är ju tillsammans typ från 08-22 varje dag så det tar på mina krafter även om jag tycker om den här upplevelensen. Men det är en vecka och det ska gå än trots trötthet.

Ikväll ska vi åka in till Erfurt och kolla synagogan som finns här och sen äta där i stan tillsammans. Det blir nog toppen det 👍


Och kolla hörrni så kroppen ändrat sig? Eller kanske svårt för andra att se men jag ser på bild att den omformats en del. 😂 Mest lår, höfter och mage än så länge men ändå. Bebis går in i v.17 (16+0) idag så det rullar (sakta) framåt. Dock längtar jag efter att en riktig kula ska synas för just nu fattar folk inte att jag är gravid och tror mest att jag ser ut såhär. Hade väl inte vart fel med det men det är faktiskt inte det jag vill. Jag vill se gravid ut, inte degig. Och det har inget som helst med hur andra ser ut att göra utan hur jag själv känner mig bekväm i hur min egen kropp ser ut. Så nu får du faktiskt börja synas lite bebis! Mamma längtar efter minsta lilla tecken.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0