Ny vecka, trötta möjligheter

Tisdag igen... men vad tiden går fort! Jag hinner ju knappt med livet längre känns det som. Kan vara skillnaden från universitet där jag hade mycket egen pluggtid  (typ bara lektion 4 h i veckan) till att gå på SKUI med heldagar 5 dagar i veckan. Men det är bara att vänja sig 😊


I övrigt har jag just bara gått i skolan faktiskt och tagit den lilla tid jag har utöver det att vara med Marcus. Känner mig som tidernas tråkigaste sambo som bara är iväg och sover 😂


Ja jag har ju satt köpförbud på mig själv nu, utom på UNIF! Hittade dessa 2 (en på tradera och en på ig för en lagom peng).


Idag har jag även hunnit med att fika med Leo en halvtimme mellan konfaträff en och tåget hem. Haha! Bäst att vara effektiv. 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0