Nedräkning på 2016

2016 har varit sämst året för kändisar.. och nu tog detta sketna år Carrie Fisher också! Gah! Sämst... 

Och för att toppa detta blev jag förkyld. Men vi hade bokat in onsdagen för att ses och kolla Star wars en andra gång. Det är ju trots allt en tradition för mig, Marike och Olof. Så trots min förkylning pallade jag inte sitta hemma. Marike och jag drog därför till Malmö först där vi lunchade, kollade våra standard-affärer (lush, si-fi bokhandeln och chock) +mellandagsrean på ställen och på vagabond. Sen fikade vi lääänge ihop och pratade om allt +bröllop. Haha. 
Efter for vi mot lund för käk och bio med Olof. Fin fin dag.

Idag har jag varit ännu slöare så Leo kom hit och vi käkade pizza och kollade filmer (Life of Brian och otecknade djungelboken). Sen for vi till svärpäronen för mat och spelkväll. Jag Och Dan vann Besserwisser men det andra spelet var ett dåligt spel... blö.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0