Vardagarna ihop

Efter idag har vi vart hemma själva vår hela första vecka och det är mysigt. Vi börjar få rutiner och njuter av varandras sällskap. Såhär ser typ en vanlig dag ut:

-Vaknar runt 8-9 för bebis vill ha mat och ny blöja.
-Myser i sängen med nyhetsmorgon på.
- Går ut till soffan och jag får äta frukost framför tvn när bebis sover i nestet bredvid (eller i min famn). 
- Fixar oss och tar en timmes promenad.
- Lunch.
- Har en aktivitet om dagen med antingen besök från vänner, bvc, handla eller något annat.
- Tvslöar lite tills pappan kommer hem eller om hon sover en längre stund passar jag på att tvätta, städa eller fixa något hemma. Är hon vaken pratar vi, myser, sjunger, kikar på grejer eller tränar nacke. 

Såklart med massa blöjbyten och matningar av bebis emellan eller mitt i allt. 

Börjat med bärselen igår så får se hur vi gör nu med all denna rörelsefrihet. 





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0