Fettisdag

Första gången jag behövt ställa klockan sen mini kom för jag skulle till frissan. Håret behövde verkligen färgas då det både blivit mörkare av graviditeten och well, hade en låååång utväxt. Så medan bebis och Marcus sov kvar gick jag till Erika och blev ompysslad, drack chailatte, snackade och läste tidningar. Lyx för en mamma nu. 
Men som jag längtade hem sen efter så att vara snygg i håret och komma hem till min lilla familj var drömmigt.

Resten av dagen var lugn och på kvällen skulle Marcus på hockey. Så mini och jag hängde med Annie som kom med tacos och semlor! Mums. Filmkväll, bebisgos och gotte med min bästa vän. Och mini vet nog att hon är en att lita på och sov gott där i famnen.






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0