Ensamma hemma

Japp! Marcus började jobba igår och bebis och jag är nu själva hemma om dagarna i 8 månader framåt. Men vi har det gött och lever kvar i bebisbubblan ett tag till.

Vår första dag började som vi brukar: nyhetsmorgon och frukost. Vart pigg och fixadw både mig och här hemma innan vi drog ut på vår promenad i solen. Älskar när solen lyser. Så vi hälsade på pappan på jobbet. Å nä, vi klarar faktiskt att vara hemma själva, han hade bara glömt mobilladdare hemma så vi levererade. Hehe. Och sen handlade vi lite fruktfika, städade hemma och sen kom Anna och Leo och hälsade på oss. Fika och sen när Marcus kom hem käkade vi Donken ihop.




Idag har vädret varit skit så vi tog oss inte ut. Istället kom Andrea och hälsade på oss! Min vän sedan 20 år tillbaka som jag är så glad att jag har. Att vi lyckats hålla ihop alla år och nu sitter och myser med bebis är ju sjukt. Men så kul! Vi käka lunch ihop, fikade och snackade om livet och allt därtill. 




Nu sover Nicole i mitt knä i soffan och Marcus är och jobbar på hockeyn (MIF-Rögle idag). Vi har hockeyn på på Tv:n. Mysunge!








Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0