2 månader

Vad hände men min lilla bebis! Att det redan har gått 2 månader skrämmer skiten ur mig och samtidigt är det så roligt att se henne bli en person mer och mer. En liten tjej som nu börjat le åt oss för att hon är glad och inte bara ansiktsmuskler som rör sig för att hon bajsat.
En tjej som förstår vilka som är mamma och pappa och som lugnas och är tryggast hos oss när hon är trött.
Hon har gått upp en storlek (62) i pjamas men ligger kvar på 56 annars. 50 kan hon inte alls ha längre. Ja hon är för stor nu för att bara ligga på mig och mysa när hon är vaken. Det blir hon för uttråkad av utan man ska kika på allt omkring sig. Men när hon är trött går det bra. Hon sover i sin spjälsäng nu med för nestet börjar bli för litet och hon sover bäst där faktiskt, det är mer jag som vill att hon ska sova bredvid mig. Haha. Men i sin säng ligger hon gärna och tittar på sin sängmobil när hon vaknat och underhåller sig själv en stund med det.

Och det är en klyscha som alla säger men den är inte mindre sann för det; jag älskar henne verkligen mer och mer för varje dag. Kroppen bara svämmar över av kärlek till denna lilla varelse.






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0