Hektisk ledig måndag

Pjuh! Hade behövt en till dag ledigt efter min lediga måndag. Haha.

Åkte in på förmiddagen till Lund för att fika med Fredrik och Henrik och babbla en massa som vi alltid gör när vi ses. Nödvändigt och roligt babbel dock ska ni veta.

Sedan hade vi avslutning, alla vi som prästvigdes ihop för snart ett år sedan och har gjort vårt pastorsadjuktsår samtidigt. Vi har ju setts ca en gång i månaden i ett år för möten men nu är den tiden slut. Vår rekryterare bjöd på lunch och vi fick ett fint avslut med kramar nu när vi ska åt olika håll. Men de flesta håller sig ju i samma stift i alla fall. Men vad det hänt saker på ett år och vad det händer i folks liv med både bröllop, utomlandsflytt och bebis. Kommer sakna detta gänget. De är speciella nu efter denna grej vi gått igenom ihop.

Åkte sedan hem för att fixa och baka lite inför saker jag förberett för min sista morgonbön och sista personalmöte på tisdagen. Sista gången jag samlad med alla kollegorna (om inte alla dyker upp på avtackningen på söndag såklart). 


Marcus och jag har också skrivit ett förlossningsbrev och pratat igenom förväntningar inför förlossningen nu när det närmar sig. Gulp!





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0