Malmö och Lund-shopping

Jag är slö här nu för tiden. Det får bli så.

Men vi lever på! I lördags var vi i Malmö och åt lunch, shoppade och åt glass vid kanalen. Vädret var fantastiskt, typ sommar. Mötte upp en av mina bästa vänner Leo med som ville skämma bort Nicole med en jättefin solhatt från Mini Rodini. Så gulligt. Vi älskar den hatten. 
På kvällen mös vi 3 hemma i soffan.


Nicole i sin solhatt. Hur söt får man vara!?

Söndagen åkte hela familjen till Nova Lund å det vart klippning för Marcus och shopping för Nicole och mig. Sen möttes vi och åt lunch ute där. Tillbaka i Eslöv hängde vi med Alex, Pontus och Adde. Lekparken, promenad och laga mat ihop = en bra söndag!

Handlar ju inte alls till mig själv längre, bara till Nicole. Haha! Utom hårprodukter. Så Nicole har både fått leggins + en body från Mini Rodini och en jättefin kofta som var på rea på Polarn. Fina tjejen.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0