Livet vände

För ett år sen var livet skit. Eller inte hela livet men jo... då var situationen skit. För ett år sen hade jag precis opererat bort en äggledare där ett befruktat ägg låg fel. Det som vi drömde om och kämpade för gick käpprätt åt helvete kändes det som och en lite mindre chans att det någonsin skulle hända. Jag var så sjukt stressad över att bli gravid och trodde knappt jag kunde bli det för en stund. Och det var kanske inte så länge vi behövde vänta men jag är otålig. Och så kom det här på det hela. Så nära och samtidigt så extremt långt borta.

Idag är livet precis så som jag vill ha det. Vi fick vår bebis tillslut, vår älskade lilla Nicole. Livets gåva. Hon som vände allt redan när hon bara var ett litet + på stickan den 4e juni. 







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0