Måndagsshopping och gratis babybox

Idag hörrni har vi gjort något jag väntat på. Vi har köpt vagn! Waah! Så nöjda med vårt val och den är så fin. Fick med den hem direkt för den fanns på lagret. Men fotar imorgon så ni får se den i nästa inlägg.

Idag ha jag varit ledig som vanligt på måndagar. Sovmorgon, frukost framför nyhetsmorgon och lite Youtube-klipp innan jag städa, tränade lite rygg, bakade frallor och tvätta en del. Bästa var att Marcus kom hem på lunchen och vi fick äta lunch ihop.

Sen när han kom hem efter jobbet drog vi till Lund och köpte vagnen. Sen vidare till Nova för käk och handla lite. Visade så klart Marcus vilka fina skor jag önskar mig i julklapp. Hehe. Köpte med oss fika hem och nu tvmys innan läggdags. Magen är superhård och på sitt rundaste humör ikväll. Känner mig som en trött boll just nu.



Vi fick med oss en sån gratis babybox från babyproffsen hem med! Såna man kan hämta på vissa apotek och olika ställen. Så bra grejer helt gratis! 






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0