Helg med jobb, vänner och barn

Helgen har varit full med jobb och vänner. Begravning, dop, gudstjänst och medidationsandakt. 👌

Fredag spenderade vi kvällen hos grannarna Alex, Pontus och Adde med hämtmat, ett glas vin, snack och PS4 för killarna. Det är så lyxigt att ha våra nära vänner som grannar.

Lördagen hann jag också vara hos Alexandra och Sead och träffa deras nya lilla Eldar. Inte ens 2 veckor gammal! Mys! Och leka med Eldars storebror Josef såklart. 

Söndag blev en lång jobbdag med hann hem en runda emellan och gå ut och promenera i solen med Marcus. 

Det har varit en intensiv helg med att hinna jobba och träffa folk men jag tycker så mycket om det! Och att få följa kompisars barn som växer upp är sjukt häftigt och så värt att leva lite intensivt för. Tur jag har min lediga måndag med där jag bara är själv och pustar ut. 
Sorry, detta blir ett lite tråkigare inlägg för jag har helt glömt att ta bilder mitt i allt 😂



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0