Drömmig hjärtedag

Min alla hjärtans dag var verkligen fylld mes kärlek! En heldag som började här på Vevrehemmet (äldreboendet i Veberöd) med andakt. Sedan direkt till kyrkan för att hålla min allra första mässa. Och dessutom en askonsdagsmässa som blev himlans fin. Efter lunch hade församlingen också ställt till med drop-in vigslar så jag och Mattias var prästerna på plats som väntade på giftassugna par. Det kom faktiskt två par och den första vigseln fick jag hålla. Och vad rörd jag blev, vad fint det var. Min första vigsel dessutom. Efter firade vi såklart med paren i vapenhuset med alkoholfri bubbel och gelehhärtan. Och där hade vi öppet till 19. 

Kom sedan hem lite smått sliten till en supersnällt man som lagat planka och efterrätt. Resten av kvällen spenderade vi bara ihop. Precis som jag vill ha det!

Hoppas ni alla hade en bra alla hjärtans dag med kärlek!






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0