(Månaderna) börjar med månad 1

Jag tänkte göra någon typ av summering av månaderna här för att se hur magen växer med tiden och allt hur det känns med att vara gravid. Blir superkul att kunna titta tillbaka på sen och roligt att få dela med er.

Månad 1

Då jag fick reda på att jag var gravid. Med tanke på vad som hände innan med utomkveds så var jag sjukt nojig. Väntade bara på att tiden skulle gå och hoppades men vågade inte tro på någonting. Kändes som en oändlig väntan på att det skulle vara säkrare för bebis. Jag hade väldigt svårt att tro att det var sant med och tänkte mycket att testet var fel och att jag bara inbillade mig.
Hade nog inte så många symptom mer än hormonerna som gjorde mig känslig för konstiga saker.

Tog tyvärr ingen bild på magen för jag vågade nog inte helt enkelt.

Summering: orolig men hoppfull 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0