Livet är soligt nu

Veckan har rullat på med jobb och jag har förberett mycket till helgens konfa-förträff och mässan. Jag ska ju ha scoutkonformander i sommar så det blir spännande! 

OCH JA!!! Äntligen är det varmt. Äntligen är solen här. Och vårt församlingshem är Så lyxigt nog att ha trädgård och uteplats så jag har suttit både i gräset och på uteplatsen och jobbat så ofta jag kunnat. Det är drömmigt.


Och jag jobbade ju sent i torsdags så tog en halvdag igår och åkte till Landskrona för att hänga med Alexandra och barnen. Trevligt fredagsmys med glass i solen, pizza och både bebismys med Eldar och skoj mes Josef. Haha har nu fått ett nytt namn av Josef med; Patilda 😂 2-åringar är himlans charmiga när de inte kan uttala allt riktigt.


Marcus är i Hamburg hela helgen så jag är gräsänka nu och tänker spendera tiden med både jobb och vänner. Och kanske en och annan överraskning 😉.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0