Höst i Karlskrona

Hehe lite slö med detta men så blev det.


I helgen vart vi i Karlskrona som bjöd på vackert höstigt väder. Lördagen spenderade vi med pappas familj så vi åkte ut till Bastasjö och gick en promenad i skogen. Åh vad fint där var runt sjön och vi hittade både björnbär och oätbar svamp. Sedan hem för tacomys och så gick jag en stund i pappas trädgård för mig själv och plockade massa goda äpplen. Sjukt meditativt måste jag säga att bara strosa runt så. Men! Lugnet varade inte länge för M och jag mötte sedan upp mammas familj och gick på hockey. Och nä KHK vann inte men kul att va på match ihop ändå. Så vi åkte istället hem till mammas jacuzzi, drack lite bubbel och spelade sedan spel.

Söndagen var det mist lika fint väder och jag gick upp tidigt för att höra lillasyster Emelie sjunga i kör i mässan. Min duktiga unge! Hann med lite kyrkfika och sedan snabbt och hämta bror Magnus och Maja för att ta oss ut till sturkö och hjälpa mormor flytta. Så kul att träffa mormor och alltid fantastiskt att äta mormors mat och fika. 

Sammanfattar denna helgen i Karlskrona som det ultimata höstmyset.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0