Full fart fredag

Sjukt packad men fantastiskt rolig fredag! Jag började med att åka in till Lund och fixa lite julklappar innan jag gick på middagsbön i domkyrkan. Ja den hölls ju av Olof och Jonas så det var en succé. Hade sedan en mysig lunch med Jonas och vi bara babblade bort tiden och tog igen allt sen vi sågs sist. Åh vad jag tycker om att hänga med min Jonas. Japp han är min, han ska ju vara min assistent på prästvigningen så!


Tog mig sedan till Malmö och mötte upp Leo för att fullfölja vår årliga tradition. Julbord på IKEA! I 4 år har vi försökt hålla detta, i 3 har vi lyckats (ett pr åt vi sushi istället för öppettiderna passade oss inte). Gött och trevligt var det och vi tog sen en sväng på emporia innan jag skulle vidare...

... till lund för att hänga med mina tjejer innan vi skulle ut på nation. Mys häng och vi upptäckte en ny, sagolikt bra studentsång helt i vår smak. Tusen tack lundakarnevalens böcker. 


Ni kan ju läsa själv. Love it! Sen drog vi till Helsingkronas och dansade natten lång till filmmusik som avslutades med stad i ljus. Magiskt moment när man dansar med alla på klubben i en ring till denna låt.

Hungern tog över och vi tog oss vidare ner till lundafalafel som fick avsluta kvällen innan vi drog hem till Rebban gör sleepover.

Jag älskar mina tjejer! Fy tusan vad kul vi har. 💜




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0