Nyår

Vi bjöd in våra vänner Alex och Pontus, Alexandra och Sead + småpojkarna för att fira nyår hos oss. Blev så lagom för en höggravid och 4 småbarnsföräldrar med ett hemmanyår med 3rätters av smarrig mat, lek och spel. Barnen var de enda som höll igång med partydans, haha.



Vid 12-slaget stod vi på balkongen (perfekt att på sjunde våningen på nyår) och bubbel-skålade in det nya året. Såklart fick jag den obligatoriska nyårskyssen från min man. Höll mig sedan vaken till efter 02! Imponerad av mig själv får jag säga för att vara så trött som jag är nu.




Nyårsmeny: bruschetta con pomodori, planka med oxfilé och apelsin-chokladmousse. Mums! Verkade uppskattat av både stora och små med.


Nu är vi så redo för 2019 och för vårt lilla mirakel som kommer snart. Jul och nyår fick inte samma hajp som de brukar för det är svårt att inte bara leva i väntan på lilla ostbågen där inne som vi längtar så mycket efter! 





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0