Mellandagarna i Karlskrona

Fattar inte att tiden kan gå så fort men våra 5 dagar i Karlskrona gick ju på ett ögonblick.

Efter alla julfiranden så tog vi en familjedag och de spelade badminton. Ja jag gav det inte ens ett försök i denna kroppsform utan tittade på. På kvällen drog Marcus och Niklas på hockey och jag på tjejkväll med mitt gamla Nättrabygäng. Så trevlig kväll där bebis fick presenter och vi åt pizza och (en aning för mycket) päronbiskiver. Stannade rekordlänge för ett trött reggo men kunde ju inte slita mig hur som helst.


Dagen efter (28:e) tog vi lugnt, semester lixom innan jag och Linnea åkte in till stan för lite egen-syster-tid och shoppade å fikade i stan tillsammans. Sedan kom resten in och vi åt på Biobaren tillsammans. Så mycket mat och så gott. Proppmätta åkte vi hem spelade spel resten av kvällen. 



29:e var alla lite sletna och halvförkylda. Jag sov inget alls nästan och levde i pj's. Marcus och jag tog ett bad i jacuzzin, vi alla käkade men sen bestämde vi oss för att åka hem på kvällen. Behövde verkligen få sova i mig egen säng. Enda stället jag sover någorlunda nu för tiden...

Och så gick den vistelsen jättefort! Känns alltid sorgligt att lämna familjen så skönt att de kommer och hälsar på snart.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0