Uttittad, födelsedagar och bb-väska

Har upptäckt att kombon präst, lila hår och gravid gör att folk verkar tappa omdömet om hur mycket det är OK att vrålglo på en människa. Okej, jag fattar att det inte är den vanligaste synen. Folk glor som det är när jag inte har skjortan på mig så jag känner mig liiiite som ett vandrande zoo för tillfället. Spännande vad man ska uppleva. Haha.
Ska tilläggas att jag fattar att folk inte heller gör det av elakhet men känns ändå skumt för mig.


I alla fall. 
I måndags var det ju mammas och svärfars födelsedag och min mamma kan jag ju inte åka till särskilt spontant men henne ringde jag och sjöng för. Vi åkte istället till svärfar där vi fick mat (+maränhswiss) och han fick paket. 



Ny tanke/känsla.
På måndagar är jag ju nästan alltid ledig och jag älskar min lediga måndag. Sovmorgon, lång frukost vid tvn och kunna pyssla och fixa själv hemma en dag är så mysigt. Men det brukade alltid också räcka. Alla som känner mig vet att jag är rastlös men det har försvunnit nu så här i slutet av graviditeten. Jag jobbade heldag igår, första hela dagen sen innan jul, och var helt slut. Alltså tokslut på kvällen verkligen! Har börjat känna så mycket mer att jag bara vill stanna hemma och ta det lugnt och fixa allt fint och klart här hemma... Älskar mitt jobb men nu är det en annan som tar all min ork och tankeverksamhet. Knäppt?

För övrigt sa jag ju att vi packat bebis bb-väska... jo de. Men jag ångrade mig och packade om den. Haha! Insåg att vi hade på tok för mycket sånt man får på bb så lastade ut det och la i det nödvändiga. Tog också upp väskan som Marcus och jag ska ha och började packa min sida av den. 






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0